Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Mediateki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Holmes Marc Taro
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Gry VR
(1)
Techniki rysunkowe
(1)
Gatunek
Grafika komputerowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Ever wondered how you could become a character designer for video games, film or animation? Veteran art director and concept artist Marc Taro Holmes shares proven methods for honing the skills and building the portfolio necessary to become a pro gaming artist. This is the first and only work-at-your-own pace home study program that teaches the crucial insider knowledge needed to break into the entertainment-design industry and develop your own style--all you need are a pencil, paper and your imagination. The projects within this straightforward guide are constructed to help you apply your existing drawing and digital art skills to character design. Or, if you're still working on your skills, it will help you improve while at the same time turning your mind into an idea-generating machine. Unlock the Secrets to Character and Creature Design • Follow the creature design process from start to finish: 35 projects are divided into 4 challenge levels, ranging from brainstorming and drawing character blueprints to completing market-ready illustrations. As the levels advance, the projects become more complex. • Learn to solve design problems: Every project introduces you to an open-ended fictional assignment inspired by industry experience. Each project has a list of minimum deliverables--the basics to get to the next stage--plus bonus goals. You receive virtual merit badges for each achievement you complete. • Think like a pro: Over the 155 possible artistic achievements, you'll be asked to find a solution to every type of conceptual problem you might encounter as a professional creature or character designer. • Build your portfolio: Work toward creating an outstanding portfolio. Improve your skills and push yourself to create a fine-tuned presentation that could get you your eventual dream job. "This is a workout for the imagination, a boot camp for creativity." - Marc Taro Holmes
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak zostać projektantem postaci do gier wideo, filmu lub animacji? Doświadczony dyrektor artystyczny i grafik koncepcyjny Marc Taro Holmes dzieli się sprawdzonymi metodami doskonalenia umiejętności i budowania portfolio niezbędnego do zostania profesjonalnym artystą gier. Jest to pierwszy i jedyny program do nauki w domu we własnym tempie, który przekazuje kluczową wiedzę poufną potrzebną do wejścia do branży projektowania rozrywki i rozwijania własnego stylu — wszystko, czego potrzebujesz to ołówek, papier i wyobraźnia . Projekty zawarte w tym prostym przewodniku zostały skonstruowane tak, aby pomóc Ci zastosować istniejące umiejętności w zakresie rysowania i sztuki cyfrowej do projektowania postaci. Lub, jeśli nadal pracujesz nad swoimi umiejętnościami, pomoże ci to poprawić, jednocześnie zmieniając umysł w maszynę do generowania pomysłów. Odblokuj sekrety projektowania postaci i stworzeń • Prześledź proces projektowania stworzeń od początku do końca: 35 projektów podzielono na 4 poziomy wyzwań, od burzy mózgów i rysowania planów postaci po tworzenie gotowych ilustracji. Wraz z postępem poziomów projekty stają się coraz bardziej złożone. • Naucz się rozwiązywać problemy projektowe: Każdy projekt wprowadza Cię w otwarte, fikcyjne zadanie inspirowane doświadczeniem branżowym. Każdy projekt zawiera listę minimalnych rezultatów — podstawy do przejścia do następnego etapu — plus cele premiowe. Za każde ukończone osiągnięcie otrzymujesz wirtualne odznaki za zasługi. • Myśl jak profesjonalista: Wśród 155 możliwych osiągnięć artystycznych zostaniesz poproszony o znalezienie rozwiązania każdego rodzaju problemu koncepcyjnego, jaki możesz napotkać jako zawodowy twórca lub projektant postaci. • Zbuduj swoje portfolio: pracuj nad stworzeniem wyjątkowego portfolio. Rozwijaj swoje umiejętności i staraj się stworzyć dopracowaną prezentację, która może zapewnić ci ostateczną wymarzoną pracę. „To trening dla wyobraźni, trening dla kreatywności”. - Marc Taro Holmes
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Grafika/ Rysunek 43 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej